ID487598455

Wish You Well - Katie Herzig

安静的夜晚,倒在软软的床上,希望一觉到天亮,安~

你牙齿里有棵青菜:

开口醉系列~

最近天气格外好,秋高气爽,心情也跟着开阔起来~晚上的温度也刚刚好,窗外的小风徐徐,外放着轻松的音乐,泡个澡,吹干头发,一头倒在绵软的床上,关上手机也不定闹表,一觉睡到自然醒,逢上周末就是好~生活不简单,谁都不容易~你坚持了那么久可以活的那么好,一定是因为心里的某个信念~素未谋面的我们,扮演着微不足道的角色,在这里有缘相遇,我希望此刻听歌的你一切都好~晚安~

Wish You Well             Katie Herzig

I, I want to wish you well
我希望你过得好
I didn't watch you go
我不想你离开
Cause I suppose I don't know how
因为我以为我不知道如何去做
I, I will remember you
我,我会记住你的
Not the way you left but how you lived
但记住你的不会是远去的背影

And what you knew
而且是你所知道的
I, I want to feel your hands
我,我想抚摸你的手
I want to feel your fire burning
我想去经受火焰
Right from where I stand
来自我脚底的火焰
I'll find my way
我会找到我的方向
You showed me I'll find my way
你指给我方向
You showed me how
因为你指给我方向
I, I want to know it's you
我,我想知道这就是你
When I hear your voice inside my head
想听到飘荡在我脑海里的你的声音
Inside my room
萦绕在我房间
I, want to touch the sky
我,我想靠近天空
I want to see the stars twinkle
我想看夜星闪烁
Like they were your eyes
就好像你的眼睛一样
I'll find my way
我会找到我的方向
You showed me
你指给我的方向
I'll find my way
我会找到我的方向
Cause you showed me how
因为你告诉过我如何起航

I, I want to smell your scent
我,我想闻你身上的香气
I want to breathe the air I did before
我想呼吸这空气
Before you left
在你离开之前
I, I want to wish you well
我,我希望你过得好
The only reason my heart beats
这是我活着的原因
Is cause you showed it how
全是因为你
I'll find my way
我会找到我的方向
You showed me
你指给我的方向
I'll find my way
我会找到我的方向
You show me
你指给我的方向
I'll find my way
我会找到我的方向
Cause you showed me how
因为你曾经告诉我如何起航
You showed me how
你曾经告诉我如何起航
You showed me how
你曾经告诉我如何起航


评论

热度(20)